Subject: IP6710 Häädemeeste-Metsaküla investeering
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 11:21:36 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6710 „ Häädemeeste-Metsaküla
investeering I etapp, Häädemeeste vald, Pärnu maakond“

Projekti raames on planeeritud tööd:

Kulgemine Riigitee 19330 Tõitoja- Häädemeeste tee km 23-23,16 kinnisel
paigaldamisel teekaitsevööndis.

Kulgemine Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee km 167,93 – 167,31 lahtisel
kaevel kaitsetorus teekaitsevööndis

Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee km 167,39-167,31 teemaal lahtisel
paigaldamisel kaitsetorus

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid manusena ja palun
need kooskõlastada

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.